مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 15:412017-11-23بين الملل

نفوذی های تل آویو در خیابان های تهران +عکس


جایگاه اصلی مدیریت و برنامه ریزی نرم افزار ویز در سرزمین های اشغالی است و این مکان یاب آنلاین توسط یکی از سری ترین واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، اکانت فارسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتر، به تازگی تایید کرده است که نرم افزار ویز در سرزمین های اشغالی طراحی شده و زیرساخت های آن را ایجاد کرده است.

طرح ریزی نرم افزار وِیز توسط سه صهیونیست براساس این گزارش، در معرفی کلی برنامه مسیریابی وِیز اینگونه آمده که برنامه موبایلی وِیز را در سال 2006 سه شهروند رژیم اشغالگر قدس، به نام های، ایهود شبتای (Ehud Shabtai)، امیر شنعار (Amir Shinar) و یوری لوین (Uri Levine) طرح ریزی کردند که برای توسعه بیشتر آن از سوی دو شرکت سرمایه گذاری بزرگ اسراییلی ماگما Magma و ورتکس Vertex و یک شرکت آمریکایی نوپا به نام بلورون وِنچِرز Bluerun Ventures حمایت مالی شد و در نهایت در سال 2013 با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون دلار توسط شرکت گوگل خریداری شد.

ایهود شبتای، طراح اصلی این برنامه درسال 2006 یک پروژه با پوششی به نام FreeMap Israel نیز راه اندازی کرد .

در سال 2009 ایهود شبتای مالک اصلی این پروژه تصمیم به ایجاد یک شرکت با پوشش جدید و با اهداف ظاهرا تجاری می کند و در وب سایت خود اعلام میکند از حالابه نام و نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذی های تل آویو در خیابان های تهران +عکس

نفوذی های تل آویو در خیابان های تهران +عکس