مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 14:302017-11-23بين الملل

سودای آمریکا برای حضوری نامحدود در سوریه


دولت ترامپ در صدد آن است که اهداف خود را در سوریه فراتر از مبارزه با داعش ببرد و در عرصه سازش سیاسی در این کشور نیز ورود پیدا کند که این امر نشان دهنده تمایل واشنگتن برای حضوری نامحدود در این کشور خاورمیانه است؛ - رویکردی که مشخصا با مواضع سوریه منافات خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه واشنگتن پست با این مقدمه در گزارشی با عنوان آمریکا به سمت حضور نامحدود در سوریه پس از نابودی داعش حرکت می کند آورده است.

با توجه به پیشرفت های نیروهای حامی بشار اسد و هم پیمانان روسی و ایرانی وی شکست داعش در سوریه اجتناب ناپذیر است و این امر می تواند به توجیه آمریکا برای ادامه حضور در سوریه پایان دهد.

مقام های آمریکایی امید دارند که از حضور فعلی نیروهای کشورشان در شمال سوریه برای اعمال فشار علیه اسد در راستای مشارکت در مذاکرات صلح ژنو استفاده کنند.

این مذاکرات قرار است در پایان ماه میلادی جاری پس از سال ها فعالیت بی حاصل و توقف متعاقب آن بار دیگر کار خود را از سر گیرد.

نیروهای حامی اسد با حمایت بسیار مهم به عمل آمده از سوی ایران کنترل بسیاری از مناطق باقیمانده از این کشور را در نبردهایشان با تروریست ها به دست آورده و در عین حال با مخالفانی که به دنبال پایان دادن به حکومت اسد هستند تقابل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای آمریکا برای حضوری نامحدود در سوریه

سودای آمریکا برای حضوری نامحدود در سوریه