مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 14:212017-11-23ورزشي

معاون وزیر ورزش و جوانان: تنها 21 درصد از مردم کشور ورزش می کنند


معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تنها 21 درصد از مردم کشور ورزش می کنند، گفت: باید پژوهش در ورزش والیبال جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، غلامرضا شعبانی بهار ظهر امروز در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در والیبال با همکاری فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه یکی از رسالت های حکومت ها تأمین سلامتی و تندرستی مردم است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور یکی از معدود دانشگاه های کشور است که توانسته تاکنون حمایت های جدی از ورزش داشته است.

وی افزود: الگوهای توسعه در دنیا در گام نخست توسعه رشته های ورزشی است، چراکه هدف کشورهای توسعه یافته این است که ورزش را به صورت عمومی و همگانی تبدیل کنند و تاکنون در این خصوص نیز موفق عمل کرده اند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه لازمه توسعه ورزش در رشته های مختلف باید در راستای تأمین سلامتی و تندرستی مردم اتفاق بیفتد، گفت: ورزش همگانی مانند رشته والیبال زمانی می تواند توسعه عمومی در جامعه کنونی پیدا کند که ورزش در گام نخست ارتباط تنگاتنگی را با خانواده ها ایجاد کند تا رشته های ورزشی دارای پشتیبان قوی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ورزش و جوانان: تنها 21 درصد از مردم کشور ورزش می کنند

معاون وزیر ورزش و جوانان: تنها 21 درصد از مردم کشور ورزش می کنند