مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 13:352017-11-23حوادث

کشف بیش از 9تن مواد افیونی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 9 تن و 288 کیلو انواع مواد مخدر در آبان ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عزیزاله ملکی بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در آبان ماه سال جاری پلیس استان، 101 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 29 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 9تن و 76 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 8تن تریاک، یک تن و 210 کیلو گرم حشیش، 66 کیلو و 526 گرم هرویین و 12کیلوگرم سایر مواد مخدراست.

وی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را یک هزار و 294 نفر عنوان کرد و گفت: در یک ماهه آبان امسال ضمن اجرای 54 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده، هشت باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم و 376 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

بنابر اعلام سایت پلیس، فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کنند و لازم است شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9تن مواد افیونی در هرمزگان

کشف بیش از 9تن مواد افیونی در هرمزگان