مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 12:552017-11-23سياسي

آقای رییس جمهور اعتماد شما به رسانه ملی مبارک است؛ انشاءالله مبارک هم بماند!


تنها شش ماه پس از اوج حملات حسن روحانی و یارانش به سازمان صداوسیما، رییس جمهور منتخب در پیامی به مردم از آنها خواست به اخبار صداوسیما اعتماد کنند.

- رییس جمهور روحانی در روزهای گذشته در اتفاقی نادر، گفتند، بهتر است مردم اخبار مربوط به زلزله را از کانال رسانه ملی دنبال کنند تا اینکه دل به اخبار و بعضا شایعات شبکه های مجازی و کانال های تلگرامی ببندند.

آنچنان که به نظر می رسد، روحانی بعد از پشت سر گذاشتن دومین انتخابات و کسب آرای مردمی حالا قصد دارد با تک تک مخالفان دوران انتخاباتش از در آشتی درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ تنها شش ماه پس از اوج حملات حسن روحانی و یارانش به سازمان صداوسیما، رییس جمهور منتخب در پیامی به مردم از آنها خواست به اخبار صداوسیما اعتماد کنند.

انگار نه انگار که همین شش ماه بود که روحانی و یارانش صدا و سیما را رسانه ای نامطمئن، غرض ورز و جانبدار قلمداد کرده بودند و روحانی در فیلم تبلیغاتی اش آن را به استهزا گرفته بود.

عجیب تر اینکه رییس جمهور در سخنانش، مجاری رسانه ای را به دروغ پراکنی و شایعه سازی محکوم می کند که در ایام انتخابات به مدد همین رسانه ها و شبکه های اجتماعی توانسته بود به قول خودش، پیامش را به دورافتاده ترین مناطق کشور هم برساند و انحصار رسانه ملی را که در آن روزها، از سوی روحانی و یارانش به انعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور اعتماد شما به رسانه ملی مبارک است؛ انشاءالله مبارک هم بماند!

آقای رییس جمهور اعتماد شما به رسانه ملی مبارک است؛ انشاءالله مبارک هم بماند!