مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 12:362017-11-23سياسي

اعطای گواهی نامه اهتمام به کیفیت به 10نفر از مدیران مدارس سراسر کشور


برای اولین بار در همایش روز ملی کیفیت، گواهی اهتمام به کیفیت به 10 مدیر مدرسه برگزیده از سراسر کشور اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت و اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، مدیران 116 مدرسه از سراسر کشور که در ارزیابی های برنامه تعالی مدیریت مدرسه حایز رتبه ممتاز شده بودند شرکت داشتند که برای اولین بار در حوزه آموزش، گواهی اهتمام به کیفیت به 10 مدیر مدرسه برگزیده از استان های، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گلستان، همدان، کرمان، البرز، شهرستان های تهران و کرمانشاه، اهدا شد.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش در این همایش اظهار داشت: ارتقای کیفیت مدرسه زمینه ساز ارتقای کیفیت جامعه در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

به همین جهت اسناد تحول، تحقق اهداف آموزش و پرورش با کیفیت را در گروی مشارکت و همکاری همه عوامل سهیم و مؤثر در حوزه های مختلف می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این جایزه ملی، امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان ها را در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آنها به دیگر سازمان ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان ها برای بهبود دائمی کیفیت، انگیزه ایجاد می ‏کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گواهی نامه اهتمام به کیفیت به 10نفر از مدیران مدارس سراسر کشور

اعطای گواهی نامه اهتمام به کیفیت به 10نفر از مدیران مدارس سراسر کشور