مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 11:362017-11-23بين الملل

امیر خوش کنار: تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم


فرمانده تیپ 35 واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای این تیپ در اولین ساعات بعد از حادثه زلزله در منطقه حضور پیدا کردند و تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، امیر مراد خوش کنار فرمانده تیپ 35 واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در خصوص آخرین وضعیت کمک رسانی به زلزله زدگان، با بیان اینکه این حادثه بسیار تلخ و ناگوار برای ملت گرانقدر ایران بود، اظهار داشت: کارکنان تیپ 35 واکنش سریع در همان ساعات اولیه تعداد 55 نفر از کسانیکه در زیر آوار بودند را زنده خارج کردند.

تعداد 106 نفر را بصورت زمینی با آمبولانس ها و خودرو هایی که در اختیار داشتیم به بیمارستان منتقل کردیم و متاسفانه تعدادی زیادی از عزیزان که در زیر آوار بودند و جان باختند را خارج و تحویل خانواده های آنها دادیم.

امیر خوش کنار افزود: درحال حاضر در خصوص اسکان عزیزان حادثه دیده به صورت شبانه روزی در خدمات رسانی در خدمت مردم هستیم و در این مسیر کوچکترین خستگی را احساس نمی کنیم و تا زمانی که مردم به آرامش برسند و به ما نیاز داشته باشند در کنارشان خواهیم بود.

فرمانده تیپ 35 واکنش سریع عنوان کرد: مهمترین مسئولیت ما در این روزها تامین امنیت است و از همان ابتدا در این حوزه وارد عمل شدیم و شهر و محله ها رو در اختیار گرفته و کاملا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خوش کنار: تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم

امیر خوش کنار: تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم