مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 11:252017-11-23سياسي

جهاد دانشگاهی در سیاست گذاری کلان کشور نقش آفرینی کند


معاون علمی، اجتماعی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به عنوان اتاق فکر و چراغ راه در کنار نظام برنامه ریزی کشور حضور داشته باشد، - گفت: جهاد دانشگاهی باید با تدوین برنامه های پژوهشی در سیاست گذاری های کلان کشور به دولت کمک و نقش آفرینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه یزد، سعید نمکی در دومین روز از چهل و هشتمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی های کشور با بیان این که دو خطای استراتژیک در نظام برنامه ریزی کشور انجام شده است، اظهار کرد: پنج برنامه توسعه قبل و پنج برنامه توسعه ای در بعد از انقلاب برای توسعه کشور تدوین و اجرایی شده که در هیچ کدام نقش انسان توسعه یافته دیده نشده است.

وی افزود: انسان توسعه یافته نقش مهمی در پیشرفت های مختلف و کاهش هزینه های کشور ایفا می کند.

معاون علمی، اجتماعی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: متأسفانه تاکنون هزینه های مربوط به آموزش و پژوهش در کشور به عنوان سرمایه گذاری در راستای توسعه یافتگی دیده نشده و این یکی از مهمترین اشتباهات مدیریت و برنامه ریزی کشور بوده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که توسعه از مسیر توسعه یافتگی نیروی انسانی می گذرد و انسان توسعه یافته جز از مسیر آموزش و پژوهش بدست نمی آید، تصریح کرد: این تفکر در حال نهادینه شدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در سیاست گذاری کلان کشور نقش آفرینی کند

جهاد دانشگاهی در سیاست گذاری کلان کشور نقش آفرینی کند