مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 11:252017-11-23حوادث

دختری اسیرهوس های شیطانی


مدرس موسیقی که هنگام تعلیم به دختر هنرجو، او را هدف تعرض قرارداده بود صبح دیروز زمانی که برای محاکمه در برابر قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری ایستاد ناگهان با رضایت دخترجوان روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، شاکی به دادرسان دادگاه گفت: من فقط به خاطر ترس از آبرویم رضایت می دهم چون هیچ کدام از افراد خانواده ام از این ماجرا اطلاع ندارند.

رسیدگی به این واقعه مرداد امسال و در پی شکایت دختر هنرجو آغاز شد که سراسیمه خود را به یکی ازکلانتری های شهرستان شهریار رساند و علیه مدرس موسیقی شکایت کرد.

المیرا ی 24ساله به پلیس گفت: چند ماهی بود که برای آموزش گیتار به کلاسی در باغی واقع در شهریار می رفتم،اما یک روز که من و استاد تنها بودیم، در هنگام آموزش ناگهان اوبه طرفم هجوم آورد وبدون توجه به التماس هایم به من تعرض کرد.

پس ازشکایت دختر جوان مدرس موسیقی دستگیر شد تا اینکه صبح دیروز شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی - مستشار دادگاه - برای محاکمه اش تشکیل جلسه داد.

در آغاز جلسه المیرا با گریه گفت: از آن روز سیاه تا کنون آرامش روحی و روانی ندارم و روزها و شب هایم با کابوس سپری می شود که این مرد شیطان صفت سرم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری اسیرهوس های شیطانی

دختری اسیرهوس های شیطانی