مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 10:152017-11-23سياسي

کمیجانی: قانون اساسی محکم ترین سند دادخواهی عادلانه است


دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: ما قانون اساسی را محکم ترین سند برای حقوق شهروندی و حق دادخواهی عادلانه می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج کمیجانی در آیین افتتاحیه کنگره سراسری حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ضمن تسلیت وقوع زلزله در غرب کشور به ملت ایران اظهار کرد: امیدواریم دستگاه های ذی ربط با کمک های به موقع و درست از بار سنگین این مصیبت بکاهند.

وی ادامه داد: بنای تاسیس حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سال 1380 به عنوان یک تشکل اصلاح طلب به همت جمعی از فرهنگیان فرهیخته با رعایت تمامی قوانین و چارچوب کشور شکل گرفت.

وی گفت: ما در طول سال های فعالیت خود در کنار جریان اصلاحات بودیم و در این 16 سالی که از عمر حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی می گذرد، همواره در کنار جریان اصلاحات حضور فعال داشته ایم.

دبیرکل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تاکید کرد: ما در حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی معتقدیم که حق تعیین سرنوشت جزو اولین مطالبات مردمی است.

بیش از یک قرن از این مطالبه خواهی می گذرد اما همچنان در این زمینه افتان و خیزان عمل می کنیم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و 8 سال پایمردی مردم ایران در دفاع از کیان ملی کشور را نباید فراموش کنیم و لازم است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیجانی: قانون اساسی محکم ترین سند دادخواهی عادلانه است

کمیجانی: قانون اساسی محکم ترین سند دادخواهی عادلانه است