مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 09:052017-11-23بين الملل

سفیر ایران در فرانسه: روحانی و ماکرون احتمالاً ماه جاری در پاریس دیدار می کنند


" سفیر ایران در فرانسه در مصاحبه ای با شبکه خبری فرانس 24 از احتمال دیدار حسن روحانی ، رییس جمهور ایران و امانوئل ماکرون در نیمه های ماه دسامبر (آذرماه) در پاریس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالقاسم دلفی ، سفیر ایران در فرانسه در مصاحبه ای با شبکه خبری فرانس 24 از احتمال دیدار حسن روحانی ، رییس جمهور ایران و امانوئل ماکرون در نیمه های ماه دسامبر (آذرماه) در پاریس خبر داد.

وی در این مصاحبه که به زبان فرانسه انجام شده تصریح کرد که ایران روابط دوستانه ای با فرانسه دارد و روابط دو کشور بر اساس همکاری ها در زمینه های مشترک استوار است.

آقای دلفی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که احتمال دارد روحانی و ماکرون در حاشیه نشستی درباره آب و هوا که روز 12 دسامبر (برابر با 21 آذرماه) در پاریس برگزار می شود با یکدیگر دیدار کنند.

سفیر ایران در ادامه درباره لفاظی های مقام های فرانسوی درباره برنامه موشکی ایران اظهارنظر کرد و گفت: موشک های بالستیک به مسئله امنیت ملی ایران مربوط می شود.

ما در منطقه ای خطرناک و بسیار حساس زندگی می کنیم که در آن کشورهایی مانند عربستان سعودی مبالغ هنگفتی را برای خرید تجهیزات نظامی صرف می کنند.

دلفی با اشاره به جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران و عدم کمک جامعه بین المللی به ایران برای دفاع از خودش در برابر حملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در فرانسه: روحانی و ماکرون احتمالاً ماه جاری در پاریس دیدار می کنند

سفیر ایران در فرانسه: روحانی و ماکرون احتمالاً ماه جاری در پاریس دیدار می کنند