مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 05:152017-11-23اقتصادي

وعده جانشین موگابه برای کارآفرینی در «دموکراسی جدید» زیمبابوه


معاون اخراجی رییس جمهوری مستعفی زیمبابوه وعده داد که در «دموکراسی جدید» این کشور، برای مردم شغل ایجاد کند.

- وعده جانشین موگابه برای کارآفرینی در دموکراسی جدید زیمبابوه معاون اخراجی رییس جمهوری مستعفی زیمبابوه وعده داد که در دموکراسی جدید این کشور، برای مردم شغل ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امرسون منانگاگوا که از تبعید بازگشته و قرار است به عنوان رییس جمهوری موقت زیمبابوه جایگزین رابرت موگابه می شود، در میان تشویق جمعیتی که برای شنیدن سخنانش در هراره گرد آمده بودند، گفت: ما به دنبال رشد اقتصاد کشورمان هستیم.

ما در پی صلح، شغل، شغل و شغل هستیم.

بنا بر برخی تخمین ها، حدود 90 درصد جمعیت زیمبابوه بیکار هستند و سه چهارم مردم، درآمدی کمتر از 5 و نیم دلار در روز دارند.

طبق اعلام تلویزیون دولتی زیمبابوه، امرسون منانگاگوا از جمعه آینده به عنوان رییس جمهوری جدید جانشین رابرت موگابه 93 ساله خواهد شد که از 37 سال پیش قدرت را در دست داشت.

انتخابات ریاست جمهوری زیمبابوه سال آینده برگزار خواهد شد و امرسون منانگاگوا تا آن زمان، وظایف رییس جمهوری را برعهده خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل، منانگاگوای 75 ساله از مدت ها پیش در عرصه سیاسی زیمبابوه فعالیت داشته و آخرین سمت، وی معاون اول رییس جمهوری این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جانشین موگابه برای کارآفرینی در «دموکراسی جدید» زیمبابوه

وعده جانشین موگابه برای کارآفرینی در «دموکراسی جدید» زیمبابوه