مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 05:102017-11-23ورزشي

مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به آمادگی بالای هر 5 قایقران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه قایقرانی در تایلند هستیم.

- مسعود مهدوی نیا در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی قایقرانی معلولان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اظهار کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از روز شنبه چهارم آذر به مدت 2 روز در بانکوک برگزار می شود که برای شرکت در این رقابت ها، با 5 قایقران امروز عازم تایلند خواهیم شد.

وی گفت: با توجه به رنکینگ بالایی که مسابقات قهرمانی آسیا دارد، از ابتدای سال برنامه مدونی را طراحی کردیم تا بتوانیم بهترین قایقرانان خود را راهی این تورنمنت کنیم.

این مسابقات در رشته پاراکایاک تک نفره در مسافت 200متر برگزار می شود که ما تصمیم داریم در رشته پاراکانو نیز برای اولین بار در تایلند شرکت کنیم تا وضعیت قایقرانان خود را در این ماده مورد ارزیابی قرار دهیم و بتوانیم در مسابقات آینده برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در این رشته نیز تلاش کنیم.

مهدوی نیا در پاسخ به این پرسش که از بین 5 قایقران اعزامی به تایلند، چندمدال قابل پیش بینی است، افزود: به تمام 5 قایقران اعزامی به این تورنمنت امیدواریم و همه آنها شرایط بسیار خوبی را از نظر مدال آوری دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت

مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت