مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 00:102017-11-22بين الملل

هشدار مشعل نسبت به بی توجهی دولت های عربی به مساله فلسطین


رییس سابق دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نسبت به کاهش بی سابقه توجه دولت های عربی به مساله فلسطین هشدار داد و گفت: کار به جایی رسیده است که برخی نظام ها هیچ ابایی از فدا کردن مساله فلسطین به پای تداوم حکومت خودشان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل، رییس سابق دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نشست هم اندیشی که در مرکز مطالعات الجزیره در دوحه برگزار شد، خاطر نشان کرد که عرب ها در حال حاضر بدترین مراحل ضعف و چنددستگی و اختلاف را پشت سر می گذارند و در سایه این شرایط، حجم توجه و اهتمام آنها به مساله فلسطین به شدت کاهش یافته است.

مشعل در بخش دیگری از سخنان خود به معامله قرن (پروژه سازش میان عرب ها و اسراییل) پرداخت و گفت: نشانه هایی وجود دارد که این طرح توسط نظام های عربی و به منظور جلب رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تدوین شده است تا تداوم حکومت هایشان تضمین شود و کاخ سفید چشم خود را به روی جنایت هایی که در زمینه حقوق بشر در این کشورها صورت می گیرد، ببندد.

آمریکا این طرح را گرفته و سعی دارد پس از تغییر و بازطراحی، آن را به عنوان طرح صلح آمریکایی ارائه دهد.

وی ضمن بعید دانستن موفقیت معامله قرن، تصریح کرد که هدف از این طرح این است که قدس محدود به همان بخش قدیمی باشد و اشغالگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مشعل نسبت به بی توجهی دولت های عربی به مساله فلسطین

هشدار مشعل نسبت به بی توجهی دولت های عربی به مساله فلسطین