مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 23:252017-11-22اقتصادي

بنزین یورو 4 فرا گیر می شود


مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد گفت: از ابتدای سال آینده 60 درصد و از اول فروردین 98 حدود 80 درصد جایگاهها مکلف به عرضه بنزین یورو 4 خواهند شد.

- پریچهر قزلباش که در سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت سخن می گفت ، افزود : در سال 1400 همه جایگاههای عرضه سوخت کشور فقط بنزین یورو 4 در اختیار خواهند داشت.

وی مهم ترین وظیفه سازمان استاندارد را تدوین استانداردهای ملی و مورد نیاز کشور دانست و گفت: تا 10 سال پیش 8 هزار استاندارد داشتیم اما در این مدت 30 هزار استاندارد مهم نوشتیم که یکی از آنها درباره کیفیت بنزین توزیعی بود.

وی در این حال تاکید کرد: برای گازوییل استاندارد نوشته شده است اما چون هنوز امکان تولید این فرآورده با استانداردها وجود ندارد، اجرا نمی شود.

قزلباش با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد از سال 1392 و بر اساس تکلیف قانونی، نظارت های مختلفی بر روی جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) داشته است، گفت: 30 شرکت از سوی سازمان ملی استاندارد، بر جایگاه های عرضه CNG و تجهیزات آنها نظارت دارند.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری کردن استانداردهای ملی که درباره جایگاه های تک منظوره و چند منظوره سوخت گیری است ، به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین یورو 4 فرا گیر می شود

بنزین یورو 4 فرا گیر می شود