مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 22:212017-11-22بين الملل

سفیر ایران در فرانسه: عربستان بابت بازداشت حریری پاسخگو باشد


سفیر ایران در فرانسه در مصاحبه ای با شبکه خبری فرانس 24 گفت که عربستان سعودی بایستی بابت بازداشت نخست وزیر لبنان پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، ابوالقاسم دلفی سفیر ایران در فرانسه در مصاحبه ای با شبکه خبری فرانس 24 درباره تحولات لبنان اظهارنظر کرد.

به نوشته خبرنگار فرانس 24، وی در این مصاحبه با اشاره به استعفای سعد حریری ، نخست وزیر لبنان و گزارش های رسانه ها درباره بازداشت وی درباره عربستان، از رفتار ریاض بابت به خطر انداختن صلح و امنیت در لبنان انتقاد کرد.

خبرنگار این شبکه خبری به نقل از آقای دلفی نوشت: چطور است که نخست وزیر یک کشور آزاد به یک کشور خارجی می رود و در آنجا بازداشت می شود؟ این چیزی است که سعودی ها باید به آن پاسخ بدهند.

آقای دلفی همچنین خطاب به عربستان گفته است: سوالی که منطقه و جهان می پرسد این است که چرا صلح و امنیت در لبنان را به خطر می اندازید؟ http://fna.

ir/a2l8so نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در فرانسه: عربستان بابت بازداشت حریری پاسخگو باشد

سفیر ایران در فرانسه: عربستان بابت بازداشت حریری پاسخگو باشد