مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 18:202017-11-22سياسي

جعفری:هر جنگی به محو رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد


فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز دیگر رژیم صهیونیستی یک تهدید برای ما نیست، گفت: کوچک ترین خطا برای آنها آخرین خطاست و هر جنگ جدیدی به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد شد.

- به زارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار امروز بسیجیان با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: در طلیعه ماه پربرکت ربیع الاول، خدای بزرگ را برای توفیق زیارت ولی امر مسلمین، آن قامت برافراشته و هدایتگر عطر غیبت کبری شکرگزاریم.

وی افزود: ملاقات با شما، همواره تشنگان حقیقت و جویندگان عدالت و حافظان حریم الهی را سیراب می سازد این بار هم ما برای دریافت بیشتر حقیقت، از چشم سار فضیلت ها به دیدارتان آمده ایم و اینجانب به نمایندگی از آحاد بسیجیان و جمع حاضر، از این عنایت و لطف مولا و مقتدایمان صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

وی ادامه داد: همانگونه که در اندیشه نورانی حضرت امام(ره) پیش بینی می شد، انقلاب مبارک اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است.

انقلاب بزرگ اسلامی به برکت الهامات حیات بخش و هدایت های حکیمانه حضرتعالی، نه تنها تمرکز راهبردی دشمن بر قلب جهان اسلام را فروپاشانده، بلکه در حال تعقیب دشمنان در جبهه های وسیع و در ابعاد مختلف این نبرد بین حق و باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری:هر جنگی به محو رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد

جعفری:هر جنگی به محو رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد