مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 17:552017-11-22ورزشي

4 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ 2 مدال برنز در انتظار ایران


امین کاویانی نژاد در وزن 66 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به دیدار رده بندی رقابت های چهار وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در لهستان راه یافتند و میثم دلخانی در 59 و مهدی ابراهیمی در 80 کیلوگرم نیز حذف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از صبح دیروز در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن دوم به پایان می رسد.

پس از پایان رقابت های مقدماتی چهار وزن دوم، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده در دیدار رده بندی اوزان 66 و 130 کیلوگرم حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات، به شرح زیر است: در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد.

وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، دلخانی به گروه بازنده ها رفت.

وی ابتدا در این گروه با نتیجه 2 بر صفر کریستوفر کرامر از آلمان را شکست داد وی در دیدار بعد مقابل آگوستین اسپاسوف از بلغارستان با نتیجه 15 بر 7 مغلوب و حذف شد.

در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ 2 مدال برنز در انتظار ایران

4 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان/ 2 مدال برنز در انتظار ایران