مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 17:252017-11-22اقتصادي

8 نکته مؤثر در جذب سرمایه گذار برای کسب وکارهای نوپا


اگر شما همه اعداد و ارقام را گرد کنید و مثلاً بگویید سال گذشته حدود 3 میلیون دلار فروش داشتیم یا سرمایه ما حدود 2 میلیون دلار افزایش یافته است و یا حدود 10 نفر نیروی کار در استخدام داریم ، ممکن است سرمایه گذاران بالقوه فکر کنند شما چندان بر کسب وکارتان تسلط ندارید؛ بنابراین تا آنجا که ممکن است از گرد کردن اعداد بپرهیزید.

8.

هیچ وقت از سرمایه گذاران بالقوه بابت زمانی که در اختیار شما قرار داده اند تشکر نکنید!یادتان باشد که وقت شما نیز به اندازه وقت سرمایه گذاران بالقوه، ارزشمند و قابل احترام است.

در تعاملاتی که با سرمایه گذاران دارید، همواره تواضع و ادب را رعایت کنید و قدردان اعتمادشان باشید، اما هرگز از کسی بابت زمانی که در اختیار شما قرار داده است تشکر نکنید.

سرمایه گذاران کارشان این است که به تعداد زیادی از کارآفرینان نه بگویند؛ آنها شاید سالانه هزاران طرح را بررسی کنند و درنهایت تنها تعداد اندکی از این طرح ها را برای سرمایه گذاری برگزینند.

بنابراین شما نباید با شنیدن پاسخ منفی از سرمایه گذاران بالقوه ناراحت و مأیوس شوید؛ در عوض بهتر است به بازخوردهایی که آنها به شما می دهند بیشتر توجه کنید و از این بازخوردها برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود کمک بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نکته مؤثر در جذب سرمایه گذار برای کسب وکارهای نوپا

8 نکته مؤثر در جذب سرمایه گذار برای کسب وکارهای نوپا