مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 17:102017-11-22ورزشي

آیا سپاهان واقعا یاغی پرسپولیس را می خواهد؟


درخشش رفیعی در تیم قطری در یکی دو بازی اخیر موجب شده تا نظر مسئولان الخور نسبت به هافبک ایرانی خود عوض شده و آنها تصمیم دارند تا این بازیکن را حداقل تا پایان فصل حفظ کنند - مسئولان باشگاه سپاهان در راستای تقویت تیم خود به دنبال جذب هافبک ایرانی عثمانلی اسپور ترکیه هستند، بازیکنی که در همین ابتدای فصل در ایران مشتری قابل ذکری نداشت و حتی با سپیدرود هم به مشکل خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، باشگاه سپاهان اصفهان در صدد است تا یک هافبک طراح خوب را در نیم فصل دوم به خدمت بگیرد تا برای ادامه رقابت های لیگ برتر تقویت شود.

سروش رفیعی که امسال شرایط چندان خوبی در قطر نداشت، گزینه اصلی زردپوشان بود چون مسئولان تیم قطری در ابتدا از عملکرد رفیعی رضایت نداشتند و به همین خاطر جدایی رفیعی از الخور در نیم فصل دور از ذهن نبود اما درخشش رفیعی در تیم قطری در یکی دو بازی اخیر موجب شده تا نظر مسئولان الخور نسبت به هافبک ایرانی خود عوض شده و آنها تصمیم دارند تا این بازیکن را حداقل تا پایان فصل حفظ کنند.

با توجه به این موضوع حضور رفیعی در سپاهان تقریبا منتفی شده است.

بر همین اساس مسئولان باشگاه سپاهان به سراغ گزینه دیگری رفتند.

پیام صادقیان ستاره پیشین پرسپولیس که امسال به تیم عثمانلی ترکیه پیوسته، مد نظر باشگاه سپاهان قرار دارد هر چند این مهره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سپاهان واقعا یاغی پرسپولیس را می خواهد؟

آیا سپاهان واقعا یاغی پرسپولیس را می خواهد؟