مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 16:502017-11-22اقتصادي

نرخ جدید نان گلستان بزودی اعلام می شود


رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: پس از انجام تجزیه و تحلیل های بیشتر و رسیدن به یک روش مناسب که در برگیرنده حقوق نانوایان و مصرف کنندگان و رعایت ضوابط قانونی باشد، - از سوی کارگروه آرد و نان استان به ریاست استاندار در آینده نزدیک نرخ نان در استان اعلام خواهد شد.

علی اصغر اصغری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تصمیات کارگروه گندم و تنظیم بازار کشور، بعد از سه سال از تغییر نکردن نرخ نان در حوزه نانوایی های دولتی مقرر شد که نرخ نان تا سقف 15 درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: هر استان باید سیاست های تغییر نرخ نان را بر اساس تصمیم نهایی استاندار و ابلاغ از سوی کارگروه آرد و نان استان اعمال کند.

در این راستا نشستی با حضور نمایندگان آرد شرکت غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه صنف نانوایان مرکز استان، اتحادیه شرکت های تعاونی خبازان استان، نماینده دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان برگزار شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: نمایندگان حوزه امور بازرگانی، نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید نان گلستان بزودی اعلام می شود

نرخ جدید نان گلستان بزودی اعلام می شود