مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 16:252017-11-22ورزشي

19گمشده یاپناهنده جودوی ایران در آن سوی مرز!


موضوع قابل تامل در بحث عدم بازگشت جودوکار تیم ملی به ایران این است که چرا باید سرپرست تیم ملی همزمان مسوولیت نماینده حراست را نیز عهده دار باشد، موضوعی که اگر رعایت می شد شاید مانع از گم شدن نوزدهمین جودوکار طی سال های اخیر می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد رشنونژاد، نایب قهرمان سال گذشته جودوی آسیا که به همراه تیم ملی عازم رقابت های گرندپری هلند شده بود، به یک باره در هلند غیب شد و به همراه تیم ملی به ایران نیامد.

طی سال های گذشته جودوکاران زیادی به همراه تیم های ملی عازم کشورهای خارجی شدند و به ایران بازنگشتند تا جایی که رشنونژاد نوزدهمین جودوکاری است که از بازگشت به ایران خودداری کرده و از این حیث جودوی ایران رکورد بی نظیری را از خود به جا گذاشته است؛ جودوکارانی که بسیاری از آنها دیگر قید بازگشت به ایران را برای همیشه زدند و در کشورهای خارجی مشغول زندگی هستند.

در این میان انواع و اقسام مشکلات جودوکاران و پیدا نشدن گوش شنوایی برای آنها شاید مهمترین علت کوچ این ورزشکاران به کشورهای دیگر بوده است؛ موضوعی که ادامه آن باعث ادامه این اتفاق تلخ در رشته های مختلف خواهد بود.

همین محمد رشنو نژاد جودوکار سبک وزن اندیمشکی و جوان با آتیه جودوی ایران چند ماه پیش از سخت بودن شرایط مالی خود و دست و پنجه نرم کردن با بسیاری از مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19گمشده یاپناهنده جودوی ایران در آن سوی مرز!

19گمشده یاپناهنده جودوی ایران در آن سوی مرز!