مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 16:052017-11-22سياسي

ضرورت بررسی و ترویج نظریات ناب استاد علامه جعفری(ره)


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت بررسی و ترویج نظریات ناب استاد علامه جعفری(ره) تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در همایش ملی بررسی اندیشه های استاد علامه جعفری(ره) بیان کرد: امید است این همایش که با همت دانشگاه هنر اسلامی ترتیب داده شده، با برکت باشد؛ البته یکی از برکات این همایش، شرف حضور در محضر مقام معظم رهبری و استماع بیانات ارزشمند ایشان در مورد استاد علامه جعفری بوده است.

وی با اشاره به اهمیت بررسی و تبیین اندیشه های ناب این عالم ربانی اضافه کرد: علامه جعفری فیلسوف، ادیب، عارف و از چهره های ماندگار جهان اسلام و از نظریه پردازان مکتب تشیع به شمار می آید.

وی ادامه داد: این محقق حق پیشه در کنار نظریه پردازی و نکته نگری در عرصه های معارف اسلامی با علوم انسانی، اجتماعی و فلسفه غرب هم آشنا بود و بدون این که مغلوب مغالطات آنان شود، با مواجهه شجاعانه، نقادانه و انجام مذاکرات عالمانه به دفاع از کیان دین و شریعت پرداخت.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به برخی ویژگی های استاد علامه جعفری(ره) بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری یکی از ویژگی های بارز استاد، جامعیت علمی ایشان است؛ خلق آثار کم نظیر در حوزه های متنوع، ارائه آراء مستدل و نظریات مستقل، تالیف آثار وزین در عرصه های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی و ترویج نظریات ناب استاد علامه جعفری(ره)

ضرورت بررسی و ترویج نظریات ناب استاد علامه جعفری(ره)