مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 15:302017-11-22فرهنگي

/در جشنواره ی سینما حقیقت چه خبر است؟/


حضور مدیر جشنواره «بیلبائو» اسپانیا در سینماحقیقت، مستند «دیوارهای خاموش» در بخش مسابقه ملی از جمله خبرهای این رویداد است.

- حضور مدیر جشنواره بیلبائو اسپانیا در سینماحقیقت، مستند دیوارهای خاموش در بخش مسابقه ملی از جمله خبرهای این رویداد است.

ارنستو دل ریو مدیر جشنواره معتبر بیلبائو اسپانیا، به همراه ونه سا فرناندز گوئه را عضو کمیته انتخاب این جشنواره برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به تهران سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، دل ریو و گوئه را عصر روز 21 آذرماه، با حضور در غرفه بین الملل جشنواره، پیرامون شرکت در جشنواره های بین المللی به گفتگو با مستندسازان و علاقمندان سینمای مستند می پردازند.

جشنواره بین المللی مستند و فیلم کوتاه بیلبائو موسوم به ZINEBI از قدیمی ترین فستیوال های فیلم اروپایی است که نوامبر امسال پنجاه و نهمین دوره خود را پشت سر گذاشت.

این جشنواره در سال 1959 با حمایت مؤسسه فرهنگی اسپانیایی باسک آغاز به کار کرد و در سال 1981 به طور رسمی زیر نظر شورای شهر بیلبائو رفت.

از سال 2000 جشنواره بیلبائو دوران جدیدی را آغاز کرد و به عنوان یکی از مهمترین جشنواره های تخصصی مستند و فیلم کوتاه، پایگاهی برای فیلمسازان جدید اسپانیایی و خارجی به منظور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/در جشنواره ی سینما حقیقت چه خبر است؟/

/در جشنواره ی سینما حقیقت چه خبر است؟/