مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:512017-11-22بين الملل

روزنامه لبنانی بررسی کرد احتمال ائتلاف صدر با العبادی در انتخابات آتی عراق


در حالی که نخست وزیر عراق در آستانه پیروزی نهایی بر داعش و چند ماه قبل از انتخابات، از برنامه مبارزه با فساد خود سخن گفت، برخی از احتمال ائتلاف جریان صدر با او در انتخابات آتی خبر می دهند.

- "، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی از عراق نوشت: حیدر العبادی در اعلام پیروزی نهایی بر داعش تامل به خرج داده است تا نیروهای او بقایای مناطق صحرایی در غرب عراق و در نوار مرزی با سوریه را نیز از وجود این تروریست ها پاکسازی کنند در عین حال نخست وزیر عراق بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر پایبند است و مبارزه او با مفسدین مملو از غیرمنتظره ها خواهد بود.

در این گزارش آمده است: به رغم اینکه قدرت های منطقه ای پیروزی خود بر داعش و سرکوب نظامی آن را در سوریه و عراق اعلام کردند، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام پیروزی نهایی را تا سرکوب بقایای عناصر آن در مناطق صحرایی به تعویق انداخت او در کنفرانس خبری هفتگی خود گفت که نیروهایش داعش را از لحاظ نظامی سرکوب کردند اما در مرحله کوتاه پیش رو عملیات پاکسازی نهایی در صحرای غرب الانبار انجام و سپس شکست نهایی داعش در عراق اعلام می شود.

العبادی در سخنرانی خود پس از جلسه هفتگی کابینه عراق گفت: اختلافات سیاسی می تواند بستری برای حملات این گروهک تروریستی فراهم کند ، او اشاره به بحران کنونی بین دولت مرکزی &


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه لبنانی بررسی کرد احتمال ائتلاف صدر با العبادی در انتخابات آتی عراق

روزنامه لبنانی بررسی کرد احتمال ائتلاف صدر با العبادی در انتخابات آتی عراق