مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:362017-11-22سياسي

فصل سوم 57 با نام بر دامنه آتشفشان روی آنتن می رود


فصل سوم برنامه 57 با عنوان بر دامنه آتشفشان در 4 قسمت به مناسبت هفته بسیج به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در این فصل، به بازخوانی اندیشه بسیج و تبلور این تفکر در تعدادی از گروه ها و جریانات حاضر در منطقه که مقابل وابستگان غرب و صهیونیزم بین الملل ایستادگی می کنند، پرداخته می شود.

افرادی از لشگر فاطمیون افغانستانی که در نبرد با تکفیری ها نقش مهمی ایفا کردند، فرماندهانی از حشد الشعبی یا همان نیروهای مردمی عراق که در برابر داعش مردانه جنگیدند و کارشناسانی از یمن، مهمان برنامه 57 در فصل سوم خواهند بود.

همچنین در این فصل با رویکرد توجه به عرصه های خدمت رسانی و رسیدگی به محرومان در تفکر بسیجی، به موضوع پزشکان جهادگر نیز پرداخته می شود.

برنامه تلویزیونی 57 کاری از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می شود.

در این برنامه شاهد گفت وگوهای صریح نادر طالب زاده با چهره های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مسأله برنامه هستیم.

57 قرار است در فصول مختلف در هنگامه مناسبت های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تهیه و تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم 57 با نام بر دامنه آتشفشان روی آنتن می رود

فصل سوم 57 با نام بر دامنه آتشفشان روی آنتن می رود