مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:352017-11-22ورزشي

از سلام نظامی تا هیس!


«نکته جالب در مورد بیرانوند این است که از زمان انجام مصاحبه عجیب او در پایان بازی با سایپا، مدام همه برای بخشودگی وی مصاحبه و وساطت کرده اند اما خودش هنوز قدمی رو به هواداران برنداشته است! در شرایطی که پیش از بازی اخیر با پدیده چند بازیکن اسمی پرسپولیس .

- نکته جالب در مورد بیرانوند این است که از زمان انجام مصاحبه عجیب او در پایان بازی با سایپا، مدام همه برای بخشودگی وی مصاحبه و وساطت کرده اند اما خودش هنوز قدمی رو به هواداران برنداشته است! در شرایطی که پیش از بازی اخیر با پدیده چند بازیکن اسمی پرسپولیس با انتشار پست هایی خواهان گذشت هواداران نسبت به بیرانوند شده بودند، خود این گلر از رفتارش ابراز ندامت نکرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در روزی که پارس جنوبی جم اولین شکست فصلش را پذیرفت و تنها خط تیره جدول لیگ هفدهم نیز از میان رفت، پرسپولیس نتوانست از پس تیم ناقص و بدون مربی پدیده بربیاید و دو امتیاز کلیدی را از دست داد.

به این ترتیب شاگردان برانکو تعارف صدر جدول را رد کردند تا شاید بازی شنبه بعد آنها با پارس در جم منجر به صعود سرخپوشان به رتبه اول شود.

توقف برابر پدیده اما علاوه بر این که با نمایش فنی ضعیف قرمزها همراه بود، یک حاشیه بزرگ هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سلام نظامی تا هیس!

از سلام نظامی تا هیس!