مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:252017-11-22اقتصادي

افزایش 2.5 برابری ظرفیت پذیرش مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان


با تکمیل ظرفیت زیرساختی ترمینال مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش مسافران این فرودگاه حدودا 2.

5 برابر می شود.

- مدیرکل فرودگاه اصفهان اعلام کرد: با تکمیل ظرفیت زیرساختی ترمینال مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش مسافران این فرودگاه حدودا 2.

5 برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن امجدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی که در حال حاضر در فرودگاه اصفهان پیگیری می شود، افزایش فضای ترمینال خارجی فعلی مسافران خارجی است که در قالب توریست به اصفهان می آیند.

این برنامه عمرانی که در قالب یک طرح 15 ماهه در دستور کار قرار گرفته می تواند ظرفیت فرودگاه را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و امکان خدمت رسانی به مسافران خارجی را بیش از گذشته راهم آورد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره تعداد ایرلاین های خارجی که در حال حاضر به فرودگاه اصفهان پرواز برنامه ای دارند نیز گفت: در حال حاضر پنج ایرلاین بین المللی در اصفهان حاضر هستند و با بهبود شرایط زیرساختی می توان انتظار داشت که تعداد آنها در آینده افزایش پیدا کند.

امجدی با بیان اینکه تعداد توریست های خار جی وارد شده به اصفهان از سال 1391 تاکنون رشدی 500 درصدی را تجربه کرده است، اظهار کرد: در ماه های نخست سال جاری نیز توریست های خارجی افزایشی 32 درصدی داشته اند و با بهبود زیرساخت های فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری ظرفیت پذیرش مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان

افزایش 2.5 برابری ظرفیت پذیرش مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان