مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:202017-11-22سياسي

کثرت طلاق توافقی در گیلان


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به کثرت طلاق توافقی در گیلان، ادامه داد: در سال گذشته 75 درصد طلاق توافقی داشتیم، در 7 ماهه نخست امسال 75 درصد طلاق ها توافقی و 25 درصد طلاق ها غیرتوافقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - محمد احمدی پور امروز در شورای اجتماعی استان که به ریاست استاندار در سالن شهید انصاری برگزار شد، با بیان اینکه خانواده محور سلامت اجتماعی است، اظهار کرد: رابطه معنا داری بین افزایش ناهنجاری ها و فضای مجازی و تنوع اطلاعات وجود دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طرح احصای آسیب های اجتماعی را در قالب طرح پیماش ملی ارائه کرد، گفت: در این طرح آسیب ها در دسته های مختلف اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی و .

تقسیم بندی شد .

وی ادامه داد: طی دو سال قبل 43 برنامه در حوزه اعتیاد، 26 برنامه در حوزه طلاق، 38 عنوان برنامه در حوزه مفاسد اخلاقی و اجتماعی، در گروه سایر هم برنامه هایی اجرا شد که در مجموع دستگاه های مختلف 111 برنامه با اعتبار 17 میلیارد ریال را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کردند.

در ادامه جعفری، معاون بهزیستی گیلان خانواده ها را نخستین نهاد اجتماعی عنوان کرد و گفت: طلاق از فاز آسیب اجتماعی وارد فاز بحرانی شده که تغییرات شگرفی را در جامعه شاهد هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کثرت طلاق توافقی در گیلان

کثرت طلاق توافقی در گیلان