مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:052017-11-22بين الملل

سفیر پیشین پاریس در تهران: موضع ما در قبال ایران سختگیرانه تر نشده است


سفیر پیشین فرانسه در ایران گفت که با توجه به پایبندی فرانسه به برنامه جامع اقدام مشترک، موضع کنونی فرانسه نسبت به ایران سختگیرانه تر نشده است - سفیر پیشین پاریس در تهران: موضع ما در قبال ایران سختگیرانه تر نشده است سفیر پیشین فرانسه در ایران گفت که با توجه به پایبندی فرانسه به برنامه جامع اقدام مشترک، موضع کنونی فرانسه نسبت به ایران سختگیرانه تر نشده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسوا نیکولو، سفیر پیشین فرانسه در گفت وگوی تلفنی با شبکه یورونیوز تصریح کرد: موضع فرانسه همان است که از زمان سخنرانی رییس جمهور امانوئل مکرون در آخرین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام شد، یعنی انتقاد از برنامه موشکی و تلاش ایران برای تسلط در منطقه.

ژان ایو لودریان، وزیر امورخارجه فرانسه روز چهارشنبه گذشته در جریان یک نشست مطبوعاتی در ریاض با عادل الجبیر، همتای سعودی خود با اشاره به برنامه موشکی ایران مدعی شد که تهران قصد سلطه گری بر منطقه را دارد و در این باره ابراز نگرانی کرد.

مقامات ایران بلافاصله به سخنان وزیر امورخارجه فرانسه واکنش نشان دادند و اظهارات او را تحت تأثیر القائات عربستان دانستند.

به گفته فرانسوا نیکولو در بحران میان ایران و عربستان، موضع فرانسه نه خصومت با ایران، بلکه در مجموع یک رویکرد میانه رو برای پرهیز از خطر جدی در منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پیشین پاریس در تهران: موضع ما در قبال ایران سختگیرانه تر نشده است

سفیر پیشین پاریس در تهران: موضع ما در قبال ایران سختگیرانه تر نشده است