مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:352017-11-22سياسي

62 منزل مسکونی چوار در معرض خطر رانش زمین در بلند مدت


عضو شورای اسلامی شهر چوار با بیان اینکه 62 منزل مسکونی در بلندمدت در معرض خطر هستند، گفت: باید در بلند مدت برای ساکنان این منطقه چاره اندیشی کرد.

- عباس خانمحمدی با حضور در دفتر ایسنا، درباره ی خطر رانش زمین در شهر چوار با بیان اینکه رانش فعلا مهار شده ، اظهار کرد: منطقه ی محل رانش در جنوب شهر چوار اولین منطقه محل سکنای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه زلزله ی اخیر کرمانشاه رانش زمین را تسریع کرد، گفت: به دلیل این رانش 6 منزل مسکونی در زمین فرو رفت و خساراتی را به مردم وارد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر چوار گفت: بلافاصله بعد از این رویداد سه جلسه ستاد بحران با حضور استاندار ایلام ، فرماندار ایلام و بخشدار چوار و مدیرکل بحران، شهردار اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

خانمحمدی تصریح کرد: نقطه ی قوت در این حادثه این بود که با توصیه های هلال احمر منازل در معرض خطر، تخلیه شدند و خوشبختانه شاهد خسارت جانی نبودیم.

وی با بیان اینکه این خانوارها هم اکنون در کانکس هایی که از طرف استانداری به منطقه منتقل شد، اسکان پیدا کرده اند، گفت: در حال حاضر شهرداری چوار با ایجاد کانال هایی درصدد است که آب های منطقه را مهار و مانع بروز حوادت ناگوارتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 منزل مسکونی چوار در معرض خطر رانش زمین در بلند مدت

62 منزل مسکونی چوار در معرض خطر رانش زمین در بلند مدت