مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:302017-11-22سياسي

آغاز همایش ملی گرامیداشت اندیشه های "علامه جعفری" در تبریز


همایش ملی گرامیداشت و بررسی اندیشه های علامه جعفری(ره) با حضور جمعی از علما، روحانیون و نویسندگان و پژوهشگران در تالار مصلی امام خمینی(ره) تبریز آغاز به کار کرد.

- آغاز همایش ملی گرامیداشت اندیشه های "علامه جعفری" در تبریز همایش ملی گرامیداشت و بررسی اندیشه های علامه جعفری(ره) با حضور جمعی از علما، روحانیون و نویسندگان و پژوهشگران در تالار مصلی امام خمینی(ره) تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی کی نژاد، رییس این همایش در ابتدای مراسم با بیان اینکه این همایش طی دو روز برگزار می شود، گفت: برگزاری چنین مراسم بزرگداشتی، علامه جعفری را از غربت خارج می کند و امید است که بررسی های انجام شده در اندیشه های این عالم ربانی، افق های جدیدی را برای دانشجویان به ویژه در مباحث هنری باز کند.

وی با بیان خاطراتی از علامه جعفری(ره) بیان کرد: امیدوارم مباحثی که مقام معظم رهبری در رابطه با جامعیت علمی علامه جعفری بیان فرمودند، تبیین شود و این مباحث در دانشگاه ها و در حوزه های مختلف در بازه های زمانی مختلف ادامه پیدا کند.

کی نژاد با اشاره به اهمیت بررسی اندیشه های علامه جعفری، تبیین و استفاده از نتایج آن گفت: باید از این نظریات گوهربار در موضوعات مختلف و تحول این علوم در دانشگاه ها و حوزه های علمیه استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش ملی گرامیداشت اندیشه های "علامه جعفری" در تبریز

آغاز همایش ملی گرامیداشت اندیشه های "علامه جعفری" در تبریز