مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:112017-11-22سياسي

یادداشت/ قاسم جعفری زلزله طبیعت، زلزله اخلاق، زلزله اعتماد


وقتی معاون اول رییس جمهور بی مهابا حرف از نامقاوم بودن مساکن مهر می زند آیا به آن اندیشیده است که بی دلیل دل حدود 10 تا دوازده میلیون ساکن این خانه ها را خالی می کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، قاسم جعفری عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در یادداشتی به موضوع حواشی زلزله غرب کشور پرداخت و نوشت: وقتی معاون اول رییس جمهور بی مهابا حرف از نامقاوم بودن مساکن مهر می زند آیا به آن اندیشیده است که بی دلیل دل حدود 10 تا دوازده میلیون ساکن این خانه ها را خالی می کند؟ متن این یادداشت در ادامه آمده است: یکشنبه که سالروز شهادت امام رئوف بود مقدر آن بود که در مجلس یکی از دوستان دوران اسارت حاضر شوم.

یکی از هم سنگران خاطره ای را یادآور شد.

آن روزهای سخت دفاع که صدام بانی قتل و عام جوان های زیادی از دو ملت شده بود بسیاری از جوانان محب اهل بیت عراقی به جای ماندن در لشکر یزیدی بعثی ها هجرت را برگزیدند و به جبهه حسینیان پیوستند.

حاج سعید اهل کربلا که به عنوان مترجم و رزمنده تیپ 21 امام رضا (ع) را در عملیات خیبر همراهی کرده بود با دست تقدیر در کنار رزمندگان ایرانی اسیر شده بود.

طبیعی بود که در اردوگاه خود را ایرانی معرفی کند؛ اما از دست قضا یکی از ماموران عراقی داخل اردوگاه هم محله ای او بود و در اولین برخورد او را شناسایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ قاسم جعفری زلزله طبیعت، زلزله اخلاق، زلزله اعتماد

یادداشت/ قاسم جعفری زلزله طبیعت، زلزله اخلاق، زلزله اعتماد