مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-22سياسي

آغاز کوچ پاییزه عشایرکرمانشاه/ عشایری که مقصدشان مناطق زلزله است، صبر کنند


سرپرست امور عشایری استان کرمانشاه از عشایری که مقصدشان مناطق زلزله استان کرمانشاه است، خواست فعلا صبر کنند و کوچ پاییزه خود را تا هفته آینده به تاخیر بیاندازند.

- حسن احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه کوچ عشایر استان به دوصورت درون استانی و برون استانی صورت می گیرد، گفت: عشایر استان در مناطق قشلاقی درون استان و یا استانهای ایلام و خوزستان مستقر می شوند.

احمدی با اشاره به صادر نشدن کارت تردد کوچ عشایر به مناطق گرمسیر استان به دلیل مشکلات ناشی از زلزله، اظهار کرد: عشایر استان کرمانشاه که مقصدشان مناطق گرمسیری شهرستان های سرپلذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و دالاهو است، فعلا صبر کنند و تا زمان مهیا شدن شرایط کوچ خود را به تعویق انداخته و با علوفه دستی دام های خود را تعلیف کنند.

احمدی با بیان اینکه بین چهار تا پنج هزار خانوار از جمعیت کوچ روی استان در مناطق قشلاقی استان - که در مناطق زلزله زده قرار دارد- مستقر می شوند، اظهار کرد: هنوز شرایط این مناطق برای کوچ عشایر آماده نیست.

سرپرست امور عشایر استان کرمانشاه با اشاره به آغاز کوچ پاییزه عشایر استان کرمانشاه به مناطق گرمسیری استان های دیگر، اظهار کرد: آن دسته از عشایر استان که با شروع فصل سرما به مناطق گرمسیری مهران و دهلران در استان ایلام و یا فکه در استان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کوچ پاییزه عشایرکرمانشاه/ عشایری که مقصدشان مناطق زلزله است، صبر کنند

آغاز کوچ پاییزه عشایرکرمانشاه/ عشایری که مقصدشان مناطق زلزله است، صبر کنند