مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-22اقتصادي

جای خالی "تخصص" در مدیریت بحرانها


رییس هیات مدیره انجمن صنفی مسئولان حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار استان مرکزی گفت: امر پیشگیری در کشور با ضعف های شدیدی مواجه است و جای خالی متخصصان پیشگیری در مدیریت بحران کشور حس می شود.

- ابوالفضل تکلو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین همایش HSE در استان مرکزی عنوان کرد: پس از موفقیت دو همایش گذشته و با توجه به وضعیت کنونی کشور سومین همایش HSE با محوریت مدیریت بحران و نقش آفرینی مسئولان و واکنش مناسب قبل از وقوع حوادث برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش دوم آذرماه در اراک برگزار خواهد شد، گفت: متاسفانه در امر مدیریت بحران در کشور جای خالی متخصصان کاملا محسوس است و تنها در زمان وقوع بحران، تصمیمات اتاق فکر به تعطیلی مدارس ختم می شود، در صورتی که مدیریت بحران دارای اصول و مراحل است.

تکلو تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و زلزله غرب کشور دقت نظر در امر ساختمان سازی یکی از مباحث اصلی است که باید قبل از وقوع هر گونه حادثه و بحران در صدر امور قرار گیرد ولی متاسفانه غفلت های بسیاری را در این راستا در کشور شاهد هستیم.

وی با اشاره به مغفول ماندن نقش متخصصان امر در حوزه پیشگیری عنوان کرد: هر 10 سال یکبار شاهد وقوع زلزله شدید در کشور هستیم که با کمک مردم مدیریت می شود و پس از چندی همچنان امور طبق روال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی "تخصص" در مدیریت بحرانها

جای خالی "تخصص" در مدیریت بحرانها