مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 11:252017-11-22اقتصادي

ناکارآمدی مراکز درمانی در زلزله کرمانشاه/در بازسازی این استان شتاب زده عمل نشود


رییس پژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به جزییات تخریب در زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: در این زلزله به دلیل مسدود شدن راه ها امدادرسانی به روستاها به موقع صورت نگرفت، - به گونه ای که در برخی از روستاها تا روز جمعه هفته گذشته دام ها در زیر آوار باقی ماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر غزال راهب روز چهارشنبه، اول آذر ماه در نشست ارائه یافته های تیم اعزامی مرکز تحقیقات مسکن در زلزله کرمانشاه "با ارائه نتایجی ناشی از مطالعات میدانی از سکونت گاه های منطقه های زلزله زده کرمانشاه افزود: بر اساس مطالعات میدانی ما در ساعات اولیه زلزله مسیر روانسر به جوانرود به دلیل ریزش سنگ مسدود شد، ضمن آنکه در مسیر سر پل ذهاب، قصر شیرین و ازگله هیچ کدام از بیمارستان ها قادر به پاسخگویی به مصدومان نبوده اند.

وی دلیل این امر را از دست دادن کارکردهای بیمارستان ها و مراکز درمانی ذکر کرد و افزود: این امر موجب شد تا مصدومان به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شوند و از آنجایی که بیمارستان های کرمانشاه پاسخگوی درمان مصدومان نبوده اند، مصدومان به صورت پروازی به تهران منتقل شدند.

راهب با تاکید بر اینکه مطالعات ما در این منطقه نتایج جالبی در خصوص روند رشد جمعیتی این منطقه داشته است، اظهار کرد: تعداد شهرهای استان کرمانشاه از سال 65 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی مراکز درمانی در زلزله کرمانشاه/در بازسازی این استان شتاب زده عمل نشود

ناکارآمدی مراکز درمانی در زلزله کرمانشاه/در بازسازی این استان شتاب زده عمل نشود