مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 11:112017-11-22اجتماعي

معلول نمایی؛ ارزانترین راهکار برای فرار از هر محدودیتی!


در شرایطی که برخی معلولان برای فرار از حواشی معلولیتشان را کتمان یا حتی انکار می کنند، هستند افراد سالمی که خود را معلول جا می زنند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، هفت سال پیش، زمانی که پلیس راهور ناجا و بهزیستی برای صدور و واگذاری پلاک ویژه معلولان به تفاهم رسیدند، همگان روزهای روشنی را برای جامعه معلولان تصور می کردند و کمتر کسی فکر می کرد که این اقدام قابل تقدیر، ظرف چند سال به حاشیه رفته و به مشکلی بزرگ منجر شود، اما افسوس که گاه در تبدیل اتفاقات خوب به ناخوب بسیار ماهریم! رسیدن از رویای حضور پررنگ معلولان در جامعه به فروش امتیاز معلولیت به افراد ثروتمند یا استفاده از این امتیاز برای مسافرکشی، اتفاق ناخوبی ست که در نتیجه توافق پلیس و بهزیستی بروز کرده و نه تنها تاثیر چندانی در حضور بیشتر و آزادانه تر معلولان در جامعه نداشته، که موجب بروز برخی بدبینی ها به پلاک معلولان هم شده است.

کافی است چرخی در خیابان های شلوغ پایتخت بزنید و لا به لای انبوه خودروهای در حال تردد به دنبال پلاک های ویژه معلولان بگردید تا دستتان بیاید درباره چه مشکلی صحبت می کنیم؛ خودروهایی که اگرچه روی پلاکشان نماد فردی ویلچرنشین درج شده و می بایست راکب آنها از شمار جانبازان یا معلولان باشد، اما افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلول نمایی؛ ارزانترین راهکار برای فرار از هر محدودیتی!

معلول نمایی؛ ارزانترین راهکار برای فرار از هر محدودیتی!