مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:502017-11-22سياسي

تأکید بر ضرورت اجرای موافقت نامه های حقوقی و قضایی بین ایران و ترکمنستان


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در دیدار سفیر ترکمنستان بر ضرورت اجرای موافقت نامه های حقوقی و قضایی بین ایران و ترکمنستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در دیدار احمد قربانف سفیر ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران با محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، طرفین بر توسعه مناسبات حقوقی و قضایی بین دو کشور و اجرای موافقت نامه های امضا شده بین دو کشور تأکید کردند.

محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل با اشاره به روابط دیرینه فرهنگی و اقتصادی بین دو کشور گفت: 6 مرتبه ملاقات رهبران دو کشور در چهار سال گذشته و امضای حدود 30 موافقت نامه در دو سال گذشته بین دو کشور نشان دهنده اراده مصمم رهبران سیاسی دو کشور بر توسعه و تعمیق روابط همه جانبه است و طبیعی است که ما باید به منظور تضمین توسعه مناسبات و مراودات دو کشور و دیگر زمینه های مورد علاقه گام های بلندی در جهت حمایت حقوقی و قضایی از مناسبات اقتصادی و تجاری برداریم.

وی ادامه داد: امضای موافقت نامه های معاضدت حقوقی و قضایی و انتقال محکومان بین دو کشور نشان دهنده اراده دو کشور بر اجرای مفاد آن است و ما بر اجرای دقیق و کامل معاهدات دوجانبه تأکید داریم و معتقدیم که بر اساس مفاد موافقت نامه انتقال محکومان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر ضرورت اجرای موافقت نامه های حقوقی و قضایی بین ایران و ترکمنستان

تأکید بر ضرورت اجرای موافقت نامه های حقوقی و قضایی بین ایران و ترکمنستان