مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:202017-11-22بين الملل

خنثی سازی "بزرگترین تهدید تروریستی تاریخ"


همزمان با پایان کار داعش در کشورهای عراق و سوریه، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بحران تروریسم منطقه ای را در مسیر حل و فصل نهایی عنوان کرد و درعین حال تاکید کرد که با توجه به از بین رفتن یکی از ابزارهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد آشوب در منطقه، - احتمال رفتار غیرمعقول از طرف آنها وجود دارد؛ هرچند هزینه رفتارهای شرورانه آنها بمراتب نسبت به گذشته بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در ادامه نوشت: علی شمخانی در این گفت وگو همچنین به اقدامات خصمانه عربستان سعودی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: این رویکرد ضدایرانی محدود به سال های اخیر نبوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این روند با حمایت از صدام آغاز و با پشتیبانی از گروهک تروریستی منافقین و گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب شرق کشورمان ادامه داشته است.

وی با تشریح راهبردهای نادرست عربستان در لبنان، سوریه و یمن، راه حل از میان بردن اختلافات و کاهش تنش در منطقه را اصلاح رویکردهای اشتباه و جبران خطاهای گذشته دانست.

وی همچنین مسیر آغاز شده از سوی آمریکا در برجام را به معنای خروج سیاسی این کشور از توافق هسته ای عنوان کرد و از فروپاشی برجام در صورت تداوم مسیر فعلی آمریکا صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی "بزرگترین تهدید تروریستی تاریخ"

خنثی سازی "بزرگترین تهدید تروریستی تاریخ"