مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:102017-11-22سياسي

لزوم تمرکززدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: لزوم تمرکز زدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک و واگذاری نقش جدی به استان ها از جمله مطالبات این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد اطرج در آیین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان، اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه اتوکام در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده و در دوران دولتی که فناوری اطلاعات را پیشران توسعه اقتصادی کشور می داند، برگزار می شود.

وی با اشاره به ضمیمه حکم رییس جمهور به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: مواردی که در این حکم آمده، بارقه ای از امید در دل فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده و این بخش آماده است در راه ساختن استانی آباد و پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام کند.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 100 شرکت کننده در نمایشگاه اصفهان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بخش های دولتی در راستای تحقق دولت الکترونیک، شرکت های حوزه IT و CT و مخابرات، دانشگاه ها، مراکز تولید محتوا و شتابدهی، کارآفرینان و استارتاپ و شرکت های دانش بنیان و فروشندگان محصولات در فضایی بیش از هفت هزار مترمربع از استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکززدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک

لزوم تمرکززدایی در اجرای طرح های توسعه دولت الکترونیک