مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:102017-11-22حوادث

پایان جولان «دزد جک سوار»


دزد 32 ساله ای که با خودروهای سرقتی پراید و جک در مشهد کیف بانوان عابر را می ربود و برخی از طعمه های خود را به طرز وحشتناکی مجروح می کرد، با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، معاون دادستان مشهد روز گذشته در گفت وگویی اختصاصی و در تشریح ماجرای پایان دادن به جولان های دزد جک سوار در مشهد به خراسان اظهار کرد: از مدتی قبل، پرونده هایی در پلیس آگاهی و دادسرای مشهد مطرح می شد که محتویات آن ها حکایت از کیف قاپی داشت.

قاضی سید جواد حسینی افزود: با ثبت چند شکایت مشابه، مشخص شد بانوانی که در حاشیه خیابان ها و یا در خلاف جهت حرکت خودروها قرار می گرفتند، توسط راننده یک دستگاه پراید نقره ای رنگ تعقیب می شدند و راننده مذکور در یک فرصت مناسب کیف را از روی دوش بانوان در حالی سرقت می کرد که در صورت مقاومت، زنان جوان روی آسفالت کشیده می شدند ، در برخی از موارد نیز آن ها در مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفته اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: به دنبال وصول این گزارش ها و با صدور دستورات ویژه قضایی، گروه زبده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد جعفریان و با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) مامور رسیدگی به پرونده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جولان «دزد جک سوار»

پایان جولان «دزد جک سوار»