مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:102017-11-22اجتماعي

ارجاع 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه در شفت طی امسال به مراجع قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: امسال 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه از این شهرستان تحویل مراجع قضایی شده است.

- ارجاع 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه در شفت طی امسال به مراجع قضایی رییس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: امسال 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه از این شهرستان تحویل مراجع قضایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از اداره حفاظت محیط زیست شفت، رضا زمانی، گفت: برابر حکم صادره از سوی دادگستری شهرستان شفت یک نفر متخلف برداشت غیرمجاز شن و ماسه از شهرستان محکوم به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی شد.

وی افزود: در راستای وظائف سازمانی و دستور دادستان شهرستان شفت مبنی بر برخورد با تخریب کنندگان عرصه های زیست محیطی از جمله برداشت کنندگان غیرمجاز، پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت در گشت های مداوم و شبانه روزی از ابتدای سال 96 تاکنون با تشکیل بالغ بر 40 پرونده متخلفین را تحویل مراجع قضا یی کردند و تاکنون در مجموع به مبلغ 161 میلیون جزای نقدی در حق صندوق دولت و 18 ماه حبس تعزیری یا یکسال تعلیق محکوم شده اند.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به مستندات پرونده تقریبأ تمامی دعاوی منجر به صدور احکام قضایی شده است و در آخرین فقره این پرونده ها، متخلف محکوم به چهل میلیون ریال جزای نقدی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه در شفت طی امسال به مراجع قضایی

ارجاع 40 پرونده متخلفین برداشت شن و ماسه در شفت طی امسال به مراجع قضایی