مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:052017-11-22اجتماعي

تقویت ساختارهای مناسب زیربنایی گردشگری با احداث اقامتگاه های بوم گردی


مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی از بررسی موضوع تقویت ساختارهای مناسب زیربنایی گردشگری و احداث اقامتگاه بوم گردی در سطح استان در دهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به برگزاری کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی به ریاست علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار و دبیری مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی گفت: اقامتگاه های بوم گردی در محیط های طبیعی با رعایت بالاترین سطح ممکن ضوابط زیست محیطی و به شکلی سازگار با معماری و سیمای طبیعی منطقه احداث می شوند.

وی تصریح کرد: اقامتگاه های بوم گردی ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی، زمینه حضور و اقامت طبیعت گردان را باکیفیتی قابل قبول و تعریف شده در محیط های طبیعی را فراهم می کند.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی افزود: در این جلسه ضوابط و شرایط استقرار اقامتگاه های بوم گردی نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مسائلی چون رقابت پذیری، اقتصاد، اقلیم و فرهنگ، نیاز مناطق، نظارت دهیاری و شوراها، ایجاد جذابیت در روستاها برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها، پیامدهای اجتماعی آن، کنترل انجام گرفته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ساختارهای مناسب زیربنایی گردشگری با احداث اقامتگاه های بوم گردی

تقویت ساختارهای مناسب زیربنایی گردشگری با احداث اقامتگاه های بوم گردی