مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 06:402017-11-22سياسي

شمخانی: در دفاع از منافعمان هرگز فریب نمی خوریم


مقابله با داعش در عراق، لبنان و سوریه یکی از پیچیده ترین پرونده های سیاسی، نظامی و امنیتی کشور است و ناگفته های فراوانی دارد که برخی از آنها را هنوز هم نمی شود بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان سه شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به تشریح ابعاد سیاسی و امنیتی پایان سیطره داعش بر سوریه و عراق و آخرین تحولات مربوط به این رویداد در سطح منطقه ای و بین المللی پرداخت.

وی در ابتدای این گفت وگو عنوان کرد: من خدمت ملت ایران سرتا پا تعظیم می کنم، هم به دلیل حضور اربعینی شان و هم حضور پشتیبانی کننده و دلگرم کننده شان از زلزله زدگان، به مردم کرمانشاه قهرمان، سرپل ذهاب و .

تسلیت گفته و به خانواده شهدای مدافع حرم درود فرستاد و تبریک می گویم که در بخشی از تاریخ ایران نقشی مظلومانه و امروز قهرمانانه را ایفا کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سه سال پیش در کنار هجمه های زمینی داعشیان چه سؤالاتی ذهن ملت ایران را مشغول می کرد که مدافعان حرم چه می گیرند و می روند؟ ولی همانطور که در فضای مجازی به دلیل مقدس بودن مبارزه، ملت ایران بر حاشیه سازی های تهی پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: در دفاع از منافعمان هرگز فریب نمی خوریم

شمخانی: در دفاع از منافعمان هرگز فریب نمی خوریم