مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 06:112017-11-22بين الملل

یادداشت/ سیدهادی سیدافقهی پیروزی تاریخ ساز


سبعیت و قساوت بی سابقه داعش به نام شریعت و آموزه های اسلامی، افزون بر اینکه نابودی این گروه تروریستی را تسریع کرد، موجب انزجار همه مسلمانان از قرائت وهابی – تکفیری آن ها گردید و چهره واقعی حامیان سعودی آن ها را نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از سیدهادی سیدافقهی نوشت: گروه تکفیری داعش که نامش در چند سال اخیر با جنایات گسترده، ترور، وحشت و ناآرامی برای مردم منطقه و جهان گره خورده بود، با همه حمایت هایی که از جانب دستگاه های امنیتی عبری، عربی و غربی دریافت می کرد، به برکت رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در سراشیبی سقوط قرار گرفت و بالاخره زنگ پایان این گروه در سوریه و عراق به صدا درآمد.

اعلام خبر پایان سلطه و سیطره تروریست های داعش توسط سردار دلاور و بسیجی ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی را نباید صرفاً پایان کار یک گروه خون خوار وهابی به شمار آورد، بلکه بیش و پیش از آن باید گفت که استراتژی جامع و کامل آمریکا و شرکایش درغرب آسیا به شکست کامل منتهی گردید.

هرچند برخی در ابتدا گمان می کردند تروریست های داعش شکست ناپذیرند ولی از همان زمان، رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف، پیش بینی های دقیقی در خصوص مقطعی بودن پیشروی های داعش مطرح کردند که مبتنی بر وعده های الهی و نصرت مؤمنین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدهادی سیدافقهی پیروزی تاریخ ساز

یادداشت/ سیدهادی سیدافقهی پیروزی تاریخ ساز