مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 03:352017-11-22بين الملل

اردوغان: هم اکنون با ایران تفاهم و همکاری بیشتری داریم


" رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: هرچند در برخی موارد با ایران هنوز به توافق نرسیده ایم، اما مسیری را طی کرده ایم و هم اکنون با تهران تفاهم و همکاری بیشتری داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اردوغان روز سه شنبه در نشست هفتگی اعضای حزب عدالت و توسعه ترکیه در پارلمان این کشور با اشاره به نشست سه جانبه فردا با سران ایران و روسیه در سوچی افزود: با سران ایران و روسیه در شهر سوچی در مورد سوریه و تحولات منطقه گفت و گو خواهیم کرد.

وی بیان کرد: برخی کشورها در لباس دوست اما در صفوف دشمن ترکیه قرار گرفته اند و ما از این موضوع ناراحت هستیم و هم اکنون کشور ترکیه توسط محافل خاصی مورد حمله قرار می گیرد ولی با این حال به اهداف خود خواهیم رسید و جزو 10 اقتصاد برتر جهان خواهیم شد.

وی اظهار کرد: گروه تروریستی پ.

ک.

ک و گروه کودتاگر گولن می خواهند برای ترکیه مشکل ایجاد کنند ولی حاضرند برای حمله و آسیب زدن به ترکیه آلت دست هر کسی قرار گیرند ولی ما قادر به مبارزه با تمام دشمنان هستیم.

وی تاکید کرد: دشمنان ترکیه اکنون سعی می کنند از طریق دادگاه های آمریکا نقشه خود را اجرا کنند ولی واکنش ما به کسانی که ترکیه را تهدید می کنند، بسیار شفاف و روشن است.

وی مدعی شد: در ترکیه به هیچ عنوان قومیت گرایی وجود ندارد و بر این اساس بر تعداد دوستان خود افزوده و اجازه فرصت طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: هم اکنون با ایران تفاهم و همکاری بیشتری داریم

اردوغان: هم اکنون با ایران تفاهم و همکاری بیشتری داریم