مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 00:052017-11-21سياسي

بودجه در رکود!


در حالی باید تا 15 روز دیگر لایحه بودجه 1397 در بهارستان حرکت کرده و از سازمان برنامه و بودجه به مجلس برود که در فاصله 15 روز مانده به زمان قانونی، - هنوز بررسی های مربوطه در هیات وزیران انجام نشده و ارقام نهایی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آیین نامه داخلی مجلس دولت باید هر ساله تا 15 آذرماه لایحه بودجه را به عنوان سند پیش بینی دخل و خرج یک ساله خود را ارائه کند.

بخشنامه بودجه سال آینده در پنجم مهرماه از سوی رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد و به تبع آن این سازمان بخشنامه را همراه با ضوابط و دستورالعمل های مربوطه به دستگاه ها و سازمان هایی که از بودجه دولتی استفاده می کند، ابلاغ کرد تا پیش بینی مالی سال بعد را انجام داده و سازمان بتواند طبق آن کلیات لایحه را تدوین و جمع بندی کند.

در مدت اخیر بحث های زیادی در رابطه با ارقام کلان و اصلی مطرح شد ولی هنوز نتیجه مشخصی از آن وجود ندارد و ظاهرا دولت به جمع بندی در این رابطه نرسیده است.

این در شرایطی است که باید در یکشنبه هفته گذشته لایحه در هیات وزیران مطرح و بررسی می شد؛ ولی با توجه به زلزله مناطق غربی کشور، از دستور کار خارج شد.

در هفته جاری نیز روز یکشنبه تعطیل بود و احتمالا برای هفته آینده لایحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مگر اینکه در جلسه ای فوق العاده و قبل از این تاریخ، لای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه در رکود!

بودجه در رکود!