مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 21:062017-11-21سياسي

در پیام اینستاگرامی ولایتی پیروزی کامل بر داعش و نابودی آن را تبریک گفت


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی جبهه مقاومت که در مسیر ایستادگی در برابر توطئه دشمنان محقق گردید و نابودی داعش را به دنبال داشت تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس"؛ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی جبهه مقاومت که در مسیر ایستادگی در برابر توطئه دشمنان محقق گردید و نابودی داعش را به دنبال داشت تبریک گفت.

متن پیام ولایتی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر وعده الهی محقق گردید و نصرت پروردگار در سایه ایثار و فداکاری دلیر مردان، فرماندهان، سرداران و مدافعان سرافراز حرم در پیروزی بزرگ در برابر داعش، جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان متبلور گشت که این مهم تنها با مقاومت به دست آمده است.

از حدود شش سال گذشته با طرح آمریکایی - اسراییلی به منظور تبدیل مبارزه اسلام بر علیه صهیونیسم به اسلام در برابر اسلام و درگیر کردن مسلمانان منطقه در فتنه و آشوب و به راه انداختن داعش که خود بارها به آن معترف بودند، منطقه را به بی ثباتی و جنگ های نیابتی کشاندند و هر آنچه را بیان از ترسیم و تشریح آن قاصر است بر سر دولت های قانونی و ملت های مظلوم منطقه آوار کردند که بخش هایی اندک از این ددمنشی، خباثت، جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیام اینستاگرامی ولایتی پیروزی کامل بر داعش و نابودی آن را تبریک گفت

در پیام اینستاگرامی ولایتی پیروزی کامل بر داعش و نابودی آن را تبریک گفت