مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 20:512017-11-21حوادث

جانشین فرمانده انتظامی شهرضا عنوان کرد کشف یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا


جانشین فرمانده انتظامی شهرضا گفت: یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا و سطح شهرستان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرضا، احمد مقامی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا اظهار کرد: پدیده قاچاق و توزیع آن آثار مخربی در جامعه به ویژه بر قشر جوان دارد که سبب بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و جرایم شده است.

وی با بیان اینکه فقر، بیکاری، پایین بودن سطح فرهنگ و آموزش و سود بالای مواد مخدر سبب جذب و گرایش به مواد مخدر شده است، افزود: شهرضا با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور و دارا بودن محورهای مواصلاتی برای جابجایی اتباع بیگانه، قاچاق کالا و مواد مخدر مناسب است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرضا گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید و جانباز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان شهرضا در هشت ماه ابتدای سال 96 بیان کرد: 79 طرح مبارزه با مواد مخدر و 35 طرح کنترل مبادی ورودی در این مدت انجام شده است.

مقامی با بیان اینکه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا 24 ساعته فعال بوده و در این راستا فعالیت چشمگیر داشته است، اذعان کرد: کنترل محورهای فرعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی شهرضا عنوان کرد کشف یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی شهرضا عنوان کرد کشف یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا