مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 20:502017-11-21اقتصادي

سفر رییس و اعضای شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار


کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی و هیات همراه وارد فرودگاه کنارک شدند و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد و فرماندار چابهار قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هیات در سفری سه روزه علاوه بر بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری و صنعتی در نشست هایی با مسئولان و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات پیش رو را مورد رسیدگی قرار می دهند.

در این سفر اعضای شورای راهبردی سیاست روابط خارجی و استاندار سیستان و بلوچستان از طرح های بزرگ اقتصادی و صنعتی در دست اجرا نظیر راه آهن چابهار - سرخس، شرکت پتروشیمی توسعه نگین مَکُّران، کارخانه فولاد، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی، اسکله صیادی و گردشگری، نوار ساحلی چابهار - گواتر دیدن می کنند.

بازدید از منطقه حاشیه نشینی کمب، بنادر صیادی رمین، پسابندر و کنارک، شهرک صنعتی کنارک، بازدید از منطقه آزاد تجاری- صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر رییس شورای راهبردی روابط خارجی و هیات همراه به سواحل مکران (چابهار وکنارک) است.

همچنین روز گذشته مدیرعامل سازمان بنادر کشور نیز به چابهار سفر کرد.

محمد راستاد در حاشیه بازدید از طرح توسعه بندر چابهار گفت: به زودی با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، فاز اول بندر چابهار افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس و اعضای شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار

سفر رییس و اعضای شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار